راهپیمایی روز قدس توطئه دشمنان را بی اثر می کند

راهپیمایی روز قدس توطئه دشمنان را بی اثر می کند

 

به گزارش ایرنا، سردار محمدحسین سپهر روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس کاشان در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: امسال تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن در حال نابودی و مرگ که دست و پای آخر خود را می‌زند، افزایش یافته و برای انقلاب اسلامی از همه گزینه‌هایی که در چنته داشتند، استفاده بردند.

وی افزود: یکی از راهبردهای دشمنان ناامیدی و خارج کردن مردم از صحنه دفاع از انقلاب است اما مردم حتی در دفاع از آرمان فلسطین و جهان اسلام پیشتاز و در صف رویارویی هستند که بر این اساس حضور هر نفر در راهپیمایی روز قدس، مانند یک تهاجم همه جانبه بوده و مقاومت مردمی را در جهان به نمایش می‌گذارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: روز قدس روز حضور میلیونی مردم مسلمان، انقلابی و جهادی ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌های انقلابی، دینی و ملی بوده؛ چنانکه نقش و حضور مجاهدانه آنان در ۴۰ سال گذشته از انقلاب اسلامی همیشه موجب تقویت محبوبیت، امنیت و کارکرد انقلابی نظام در برابر دشمنان بوده است.

وی اضافه کرد: امسال حضور مردم به فرمایش رهبر معظم انقلاب به معنای تولید امنیت، تولید اقتدار، ایستادگی و پایمردی در برابر دشمنانی است که روزی می‌خواستند ریشه مردم ایران را بخشکانند اما امروز ریشه‌های پرثمر انقلاب، نظام و مردم ولایتمدار ما جهان را متوجه ایران و انقلاب اسلامی کرده است.

سپهر تصریح کرد: به ویژه با تهدیدهایی که دشمن صهیونیستی و استکباری برای نظام ما، مردم فلسطین و سایر مسلمانان جهان در قالب معامله کثیف قرن دنبال می‌کنند، وجود مردم به بی اثر کردن تدبیرهای شیطانی دشمنان می‌انجامد و همچنین این حضور پررنگ موجب خواهد شد تا مسؤولان در همه قوا بهتر از گذشته نسبت به وظایفی که دارند در خدمت نظام مردم و انقلاب باشند و این کارکردهای مردمی موجب توسعه و تعالی همه جانبه نظام اسلامی ما بشود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال ۱۳۵۸ از سوی امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، روز قدس اعلام شده و از آن هنگام مردم بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، از ترکیه و اندونزی گرفته تا انگلستان در این مناسبت به پشتیبانی از مردم ستمدیده فلسطین و محکوم کردن جنایت‌های حکومت اشغالگر صهیونیستی نسبت به برگزاری راهپیمایی اقدام می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: سردار محمدحسین سپهر راهپیمایی روز قدس تحریم و تهدید جنگ نرم
[ 10 / 3 / 1398 ] [ 13:23 ] [ NEGIN*N ]
[ ]